  • Data: 2010-02-14 09:59:22
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie wiem czy zgodnie z tą zasadą, czy z inną, ale przecież w niego nie
    > przywaliłem, tylko zjechałem w końcu na prawy pas, wcześniej tylko
    > ostrzegając go klaksonem o tym, że ja tam jadę w razie gdyby mnie nie
    > widział, mając też na uwadze fakt, że on może nie wiedzieć, że mam
    > prawo zająć pas lewy bo tak mi wygodniej.

    najfajniejsze w całej sytuacji jest to, ze lewy pas chciałes zając,
    ponieważ za chwile miałes skrecac w lewo. tymczasem okazało sie ze zajałes
    pas prawy, SUV lewy, dojechaliscie do siwateł w miedzyczasie zamieniajac
    swoja pozycje, pogadaliscie na swiatłach i gosc skrecił w prawo.
    Abstrahujac od niewiedzy kierownika SUVa, moze ty tez powinienes walnac sie
    w piers, ze zle oceniłes koniecznosc wjezdzania na lewy pas od razu na
    krzyzówce?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.