  • Data: 2010-02-15 16:01:44
    Temat: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:15022010.291C23DA@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail a...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    > następuje:

    > Np.?

    A sygnalizacja na rondzie? Nie ma. Każdy miga jak chce. A zakaz
    wjazdu(skręcanie w lewo) na skrzyżowanie na zielonym? A świecenie w dzień?
    Przecież oszuści obiecali analizę i ewentualne usunięcie nakazu.Teraz znowu
    szykują kolejne głupie zmiany. Najpierw powinni usiąść, przeczytać co
    napieprzyli i zastanowić się nad następnymi bredniami zanim je wprowadzą.
    neelix