    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pierwszeństwo przejazdu.
    Date: Sun, 14 Feb 2010 09:25:38 +0100

    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:19bnjt35kg7x5$.za2srmyww9wr$.dlg@40tude.net...
    > Wymusił pierwszeństwo!

    Przynajmniej nie blokował ruchu, zachował się jak pewnie 99% kierowców
    (strzelam), jakby to był marjan lub Ty to za wami pewnie byłaby duża
    kolejka. Obserwuje czasem takie "świętojebliwe" podejście i płynność ruchu
    cierpi strasznie.

    > Powiedz to policjantowi, który przyjedzie do takiej stłuczki! Ciekawe, czy
    > podzieli Twoje zdanie o logice.

    W mijajacym tygodniu jeden potwierdził, przejechałem na podwójnej ciągłej z
    metr od policjanta, kiedyś bezpośrednio przy radiowozie ruszyłem na
    czerwonym... Takich sytuacji było więcej, w jednych byłoby to zupełnie
    zgodnie z przepisami w innych wręcz przeciwnie... Sytuacji gdy policjant
    nakazywał mi złamanie prawa nie licze.

    > A co mają zakładać nie mając pierwszeństwa? Jak wyjeżdżasz z
    > podporządkowanej, to nie zakładasz, że ci na głównej będą sobie po prostu
    > jechali, zamiast Ciebie wpuścić?

    PJ masz od tego roku? Porównanie jest, ujmując to delikatnie, pozbawione
    sensu.
    W opisanej przez marjana sytuacji każdy może przejchać skrzyżowanie
    bezkolizyjnie by za nim zająć właściwy pas, prędkości do tego są niewielkie.
    Włączanie się do ruchu może następować na ruchliwej krajówce o jednym pasie
    ruchu w jednym kierunku...

    > LOL

    To dorzuce jeszcze krótkowzroczność lub klapki na oczach... Jak jakiś
    nieżyciowy przepis jest przez niemal wszystkich ignorowany to jest to tylko
    powód do zadowolenia.

    Pozdr