-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
eostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
l
Date: Tue, 11 Feb 2014 21:08:39 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.3.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
References: <ld3mrm$a2b$1@news.vectranet.pl> <Pine.WNT.4.64.1402072353520.204@quad>
<ld3pv1$osq$1@node2.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<ld55uo$lqa$1@node1.news.atman.pl>
<12uofxlnunlzs$.8hhmaiati22o$.dlg@40tude.net>
<ldb4fd$8dk$1@news.task.gda.pl> <ldbdgr$o8f$8@dont-email.me>
<52f94644$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
<ldbh4p$o8f$14@dont-email.me> <ldch1q$ktq$1@node2.news.atman.pl>
<ldcn9c$kmm$1@dont-email.me> <ldcoti$t5h$1@node2.news.atman.pl>
<ldcpds$kmm$2@dont-email.me> <ldcpqh$ttt$1@node2.news.atman.pl>
<ldcqoa$kmm$3@dont-email.me> <ldcrjp$o4$1@node1.news.atman.pl>
<ldcsaj$kmm$4@dont-email.me> <ldcu1e$2ju$1@node2.news.atman.pl>
<ldcudo$qmi$1@node2.news.atman.pl> <ldcvd3$43p$1@node2.news.atman.pl>
<1bf5l559esalh.48bdsbq56ltx$.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <1bf5l559esalh.48bdsbq56ltx$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 34
Message-ID: <52fa8387$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 109241238172.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1392149383 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2221 109.241.238.172:60664
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2523525
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-02-11 20:59, J.F. pisze:
> Dnia Tue, 11 Feb 2014 11:52:17 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
>> W dniu 2014-02-11 11:35, AZ pisze:
>>> A zeby bylo w tematycie - to dla mnie autostrady moglyby byc troche
>>> bardziej krete bo faktycznie po paru godzinach takiej jazdy czlowiek
>>> czuje sie jak na jakims haju...
>>
>> Autostrady są nudne i takie będą - są monotonne.
>
> Mozna zdjac ograniczenia i robi sie ciekawiej :-)
Nie można i wcale nie robi się ciekawiej, a wręcz przeciwnie:>
Jedyny kraj niby bez ograniczeń to Niemcy, a nawet na granicy
jest 130km/h jako zalecane...
> Choc przyznaje ze nawet przy 200km/h bywa nudno :-)
Z czasem...
>> Są natomiast dość
>> bezpieczne, ponieważ nawet uśniecie nie powoduje najczęściej poważnych
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>> konsekwencji (zjazd do rowu, czołówka itd.).
>
> Czolowka. Bo zasnac nadal mozna,
Hmmm, znaczy potwierdzasz, zaprzeczasz, polemizujesz pisząc to samo:>
> wpakowac sie w barierki, odbic,
> obrocic ... i zajechac droge tirowi.
Zapomniałeś o tym, że jest np. szansa na zderzenie z dzikiem, bądź
stadem koni:>
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.14 21:10 J.F.
- 11.02.14 21:13 Andrzej Lawa
- 11.02.14 21:15 Andrzej Lawa
- 11.02.14 21:21 Andrzej Lawa
- 11.02.14 21:25 J.F.
- 11.02.14 21:25 Artur Maśląg
- 11.02.14 21:27 Shrek
- 11.02.14 21:33 Artur Maśląg
- 11.02.14 21:45 Artur Maśląg
- 11.02.14 21:49 Andrzej Lawa
- 11.02.14 21:52 AZ
- 11.02.14 22:01 Artur Maśląg
- 11.02.14 22:06 AZ
- 11.02.14 22:09 masti
- 11.02.14 22:14 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=