  • Data: 2014-02-11 22:01:47
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-11 21:25, J.F. pisze:

    > Nie, uspokajanie jest pozniejsze.

    No pewnie, od 2006 roku ruch się nie zmienił.

    > A Ty w ogole jezdzisz po drogach ? To musza byc jakies inne drogi.
    >
    > A moze i faktycznie inne.

    Ciekawa sprawa - w części jeżdżę po ty, o których opowiadasz ciekawe
    rzeczy, że opowiadasz podobne nawet o tych którymi nie jeździsz...

    > Ejze, to juz przeciez droga "przez cala Polske".

    Z Wrocławia do Koszalina to jest droga "przez cala Polske", z której
    doświadczenia pozwalają na ekstrapolację na inne drogi w kraju
    i sytuację ogólną?

    > Owszem, mozesz jej nie znac,

    W części jest mi znana, ale ja na jej podstawie nie wyciągałbym
    nieuzasadnionych wniosków.

    > tak ja ja nigdy nie jechalem np z Tarnowa
    > do Warszawy, ale to juz jednak dosc istotna czesc.

    No widzisz, a nawet tam się poprawiło i to nawet znacznie:P

    > Eee tam jakie zasadnicze, skoro jezdzi sie podobnie zle jak 15 lat
    > temu :-)

    Tobie.

    ^^

    > Czas laryngologa odwiedzic
    > http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,muranow-
    ma-byc-strefa-tempo-30,84684.html

    > http://rowerowalodz.pl/infrastruktura/strefa-tempo-3
    0
    ^^

    Hmmm, chyba nie tylko laryngologa potrzebujesz:P

    > A swoja droga zobacz - nawet na tym zachodzie nie wystarczy znaku
    > postawic, trzeba jeszcze jakies progi zwalniajace itp.

    Masz na myśli prawo czy praktykę? Jeżeli prawo to nie wnikałem, jeżeli
    chodzi o praktykę to zależy od sytuacji i nie bardzo wiem do czego
    dążysz.

    > Ale u nas nie wolno wyprzedzac nawet bez pieszych.

    I bardzo dobrze.