  • Data: 2014-02-11 21:13:46
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.02.2014 20:54, J.F. pisze:

    > Nie ma, bo obywatele wola igrzyska.
    > Miliard na stadion, pol miliarda na opere.

    A gdyby nie bezmyślni zapierdalacze, zasypiający za kierownicą, te
    światła nie byłyby potrzebne.

    [ciach]

    > No powiedzmy walka o wolnosc.

    Taka, że kamień na kamieniu nie zostanie? To już przerabialiśmy.

    > I w pewnym sensie oswiecenie ... tych co twierdza ze pieszy powinien
    > miec pierwszenstwo jeszcze na chodniku :-)

    Primo: w omawianym przypadku nie miał, ale dostał.

    Secundo: propozycja zmiany przepisów tak ściśle nie dotyczy
    pierwszeństwa - i tak naprawdę jestem jej przeciwny, bo jest bardzo
    mętna w implementacji (np. jak odróżnić kogoś czekającego w pobliżu
    przejścia od chcącego przejść? może zakazać parkowania pieszym w pobliżu
    przejść? ;) )

    > To tak pare km bedzie ...

    Dziwne, bo niedawno parkowałem wielokrotnie z centrum Warszawy i jakoś
    zawsze znajdowało się miejsce - może nie tuż przy drzwiach celu, ale w
    odległości paru minut marszu. Aczkolwiek faktycznie parę razy parkowałem
    parę kilometrów dalej, bo w sumie tak było wygodniej (podpowiedź: parkuj
    i jedź).

    > Jeszcze nie mam. Moze dlatego ze wladza wie ze obywatele przestrzegac
    > nie beda ...

    Jasne, "rząd" tylko spiskuje jakby tu ludziom dokopać. Może tak lecz tę
    swoją paranoję?

    > A ile metrow w poblizu ? Nie wiesz ? To skad wiesz ze nieprzepisowo ?

    Tyle, żeby nie zdążył wyhamować razem z jadącym obok. Ty ich
    usprawiedliwiasz właśnie ty, że "nie zdążyli wyhamować".

    > Ale ja nie o tym, tylko ze wyprzedza taki, dla niego odleglosc od
    > przejscia wydaje sie dobra, a dopiero jak wyprzedzi to wjezdza w pole
    > widzenia kamery i tobie odleglosc wydaje sie za mala. tylko to juz
    > jest po wyprzedzeniu.

    Mhm, tylko wtedy on przejechałby przez przejście ZANIM ten obok by się
    zatrzymał i kwestia pieszych wchodzących na pasy miałaby jakiekolwiek
    znaczenie. Ergo - ostro konfabulujesz.

    > W sumie to nawet nie musial wyprzedzac - jedziesz sobie ze stala
    > predkoscia po swoim pasie, kierowca na pasie obok jest nieco z przodu
    > i nawet szybszy, chce byc kulturalny, hamuje

    I wtedy i ja hamuję. No, chyba że bardzo wyraźnie widzę, że w okolicy na
    pewno nie ma żadnego pieszego, nawet pełzającego po jezdni karzełka. Czy
    kotka ;)

    > ... no i juz wyprzedzasz
    > w poblizu przejscia dla pieszych

    Jesteś koniem i masz klapki na oczach?

    > Albo kierowcow zabraklo, bo juz wszyscy przejechali :-)

    Albo kolejni kierowcy mieli odrobinę przyzwoitości oraz szacunku dla
    zasad ruchu drogowego.