  • Data: 2014-02-11 21:45:20
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-11 21:27, Shrek pisze:

    > Między Strykowem a Poznaniem.

    Nie o to chodziło.

    > Nie nie cierpię - zwracam tylko uwagę, że w tunelu są akurat największe
    > ograniczenia - kiepsko jak na jedno z lepszych rozwiązań komunikacyjnych

    Cierpisz - co mają ograniczenia w tunelu do zagadnienia monotonii
    i bezpieczeństwa na autostradach?

    > Nie - na Wisłostradzie w stronę Bielan.

    Tak, tak...

    > Taka dygresja na temat nazwy przekręt;)

    A co to ma do rzeczy? Idź sobie na pręgierz z takimi dygresjami
    zupełnie poza tematem.

    > A na temat fotoradarów to ty masz jakąś manię prześladowczą -

    Ja? Przecież to nie o nich wspominam na każdym zakręcie, a w
    szczególności tam, gdzie w ogóle nikt o nich nie dyskutował i związku
    z tematem nie miały.

    > BTW - wyciąłeś sedno - z punktu widzenia komunikacyjnego jedyna

    Wyciąłem Twoje dywagacje, które żadnego związku z tematem nie mają,
    więc nie ściemniaj o tunelu "przekrętu", FR itd.