  • Data: 2014-02-11 21:52:12
    Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-11, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Niektórzy nadal tkwią w przekonaniu, że są idealni ;)
    >
    > BTW - gdzieś tam czytałem, że grupą najbardziej narażoną na zasypanie
    > są młodzi kierowcy (znowu ci młodzi) i to nawet nie z powodu durnoty,
    > opowieści o adrenalinie, czy nocnych imprez itd., ale z racji czysto
    > organicznej/psychologicznej - starsi lepiej sobie radzą z
    > niedospaniem/zmęczeniem i monotonią. Było to dla mnie pewnym
    > zaskoczeniem, ponieważ wydawało mi się, że młody organizm lepiej sobie
    > z tym radzi, szybciej się regeneruje. Z perspektywy czasu jednak w
    > pełni się zgadzam z wynikami tych badań.

    Moze tak byc, chociaz ja jeszcze pare lat temu uwielbialem jezdzic po nocy
    jakos tak fajniej a bonusowo maly ruch, nie mialem zupelnie problemow z
    zasypianiem a od jakiegos czasu mam wlasnie tendencje do zasypiania
    i niestety np. na wakacje zaczalem wyjezdzac w dzien a nie na noc.
    Myslalem, ze sie starzeje ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200