-
Data: 2014-02-11 21:27:40
Temat: Re: Peleton i jeden uprzejmy [crosspost]
Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On 2014-02-11 20:56, Artur Maśląg wrote:
>>>> Zreszt zamiast rzeźb mamy reklamy;)
>>>
>>> Gdzie?
>>
>> Choćby na Kulczykowej A2.
>
> ?
Między Strykowem a Poznaniem.
>>> Jedno z lepszych rozwiązań komunikacyjnych
>>> w stolicy i z autostradami to ma niewiele wspólnego.
>>
>> Tak zajebiste, że na reszcie Wisłostrady jest 80/70 a w tunelu musi być
>> 50km/h i fotoradar na dobitkę.
>
> Ty jednak cierpisz na jakąś manię prześladowczą. Zapomniałeś jeszcze
> o pretensjach do Galasa i SM.
Nie nie cierpię - zwracam tylko uwagę, że w tunelu są akurat największe
ograniczenia - kiepsko jak na jedno z lepszych rozwiązań komunikacyjnych
- przed tunelem jest 70, za tunelem jest 70, w tunelu 50 - możesz mi
wytłumaczyć czemu jedno z lepszych rozwiązań to większe ograniczenie
przy absolutnej bezkolizyjności i odseparowania od ruchu pieszego?
>> No i jak go zamknęli to korki się zmniejszyły;)
>
> Tak, na Tarchominie.
Nie - na Wisłostradzie w stronę Bielan.
>> Tak naprawdę to z komunikacyjnego punktu widzenia ważny jest jedynie
>> brak skrzyżowania z mostem świętokrzyskim - a do tego to tunel jest
>> średnio potrzebny. Ma inne zalety ale to urbanistyczne a nie
>> komunikacyjne i można dyskutować czy były to najlepiej wydane pieniądze
>> (znaczy miejskie, bo prywatnie to akurat się niektórym tak opłacało, że
>> potem musieli w antyki inwestować bo nie mieli co z kasą zrobić;)
>
> Tak to z merytorycznej dyskusji o kwestiach monotonii i bezpieczeństwa
> na autostradach, niejaki Shrek przeszedł płynnie do halsowania o
> FR i domniemanych przekrętach przy budowie tunelu wzdłuż Wisły.
Taka dygresja na temat nazwy przekręt;) A na temat fotoradarów to ty
masz jakąś manię prześladowczą - skoro stawia się je z zasady w
niebeziecznych miejscach, to wytłumacz co jest niebezpiecznego w tunelu
- brak pieszych, brak skrzyżowań, na czym ta lepszość tego rozwiązania
polega, skoro jest tak niebezpieczne? :P
BTW - wyciąłeś sedno - z punktu widzenia komunikacyjnego jedyna
zaleta/wada to brak skrzyżowania z Mostem (który jest mocno podniesiony
i żeby to osiągnąć nie trzeba było tak naprawdę najdłuższego drogowego
tunelu w PL.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.02.14 21:33 Artur Maśląg
- 11.02.14 21:45 Artur Maśląg
- 11.02.14 21:49 Andrzej Lawa
- 11.02.14 21:52 AZ
- 11.02.14 22:01 Artur Maśląg
- 11.02.14 22:06 AZ
- 11.02.14 22:09 masti
- 11.02.14 22:14 AZ
- 11.02.14 22:15 Artur Maśląg
- 11.02.14 22:18 AZ
- 11.02.14 22:18 Artur Maśląg
- 11.02.14 22:20 Shrek
- 11.02.14 22:23 AZ
- 11.02.14 22:24 Artur Maśląg
- 11.02.14 22:32 Artur Maśląg
Najnowsze wątki z tej grupy
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- 2024-12-31 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Starszy Konsultant AWS <=
- 2024-12-31 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-31 Odpowiedzialność w spółce z oo
- 2024-12-31 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-31 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Specjalista ds. bezpieczeństwa informacji i ciągłości
- 2024-12-31 8%
- 2024-12-31 Błonie => Administrator systemów <=
- 2024-12-31 Błonie => IT System Administrator <=
- 2024-12-31 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2024-12-31 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2024-12-31 Warszawa => Helpdesk - I linia wsparcia <=
- 2024-12-31 kabelek - kynar ?