    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Date: Tue, 31 Jan 2012 21:38:03 +0100

    W dniu 2012-01-31 20:44, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > zawracania, zatrzymywania się lub postoju pojazdu (z wyjątkiem miejsc do
    > tego wyznaczonych),
    > cofania, holowania, z wyjątkiem holowania przez pojazdy przeznaczone do
    > holowania do najbliższego wyjazdu lub miejsca obsługi podróżnych.
    >
    > Zgodnie z Kodeksem Drogowym autostrada przeznaczona jest dla ruchu
    > pojazdów samochodowych, które na
    > równej, poziomej jezdni mogą rozwinąć prędkość co najmniej 40 km/h, w
    > tym również w razie ciągnięcia
    > przyczep (art. 2 pkt 3).
    >
    > Teraz Ty podaj przepis który naruszyłem? Będziesz pierwszy.

    Zapomniałeś o przepisie nadrzędnym:
    Art. 3. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są
    obowiązani zachować ostrożność albo gdy ustawa tego wymaga - szczególną
    ostrożność, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować
    zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    utrudnić albo w związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    oraz narazić kogokolwiek na szkodę. Przez działanie rozumie się również
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    zaniechanie.

    Mam nadzieję, ze teraz już wiesz i mam nadzieję, że zapamiętasz
    - na tylko w zakresie tych debilnych protestów.

    > To nie byli uczestnicy protestu.

    Tka, tak. To byli prowokatorzy z PO.
    (...)
    > Zasysamy unijne podatki to i zasysamy unijne protesty. Nie pasuje?

    Skoro taki jest Twój tok myślenia to przygotuj się również na
    odpowiedzialność "unijną".

    > Przyzwyczaj się a najlepiej pokochaj to bo tego nie masz na to wpływu.

    Nie mam zamiaru się to tego co prezentujesz/prezentujecie
    przyzwyczajać, a tym bardziej akceptować. Do tego Twoja teoria, że nie
    mam na to wpływu jest błędna.

    (...)
    > Forma takiego protestu by się nie odbyła, bo nie otrzymała by zgody.

    Otóż to,

    > Jazdy autostradą 40km/h nikt mi nie zabroni i na taki przejazd nie
    > potrzebuję
    > zgody.

    Szybko się zdziwisz.

    > Ja nie sugeruje tylko stwierdzam fakt.

    Nie, nie - Ty nie stwierdzasz faktu, tylko potwierdzasz sam sobie
    własny wymysł, po czym go potwierdzasz, twierdząc, że faktem jest
    to co napisałeś. Nie, faktem jest, że napisałeś, ale nie jest
    faktem to, co tam napisałeś.

    > Oczywiście uderza to w postronnych uczestników drogi,

    Aha, więc jednak.

    > ale przede wszystkim ma oddźwięk polityczny.

    Jaki polityczny? To, że ludzie na widok paru debili pukają się
    w głowę, a stacje klną w żywy kamień, bo mało, że marże na granicy
    opłacalności to jeszcze banda debili zrobiła sobie zabawę i w ramach
    protestu przeciwko drogiemu paliwu, wypalała je złośliwie blokując
    innym drogi?

    > Ty widziałeś protesty, strajki by nie uderzały jakimś tam procencie w
    > innych ludzi?

    Próbujesz się teraz usprawiedliwiać? Widzisz, strajk czy protest ma
    sens, o ile ma racjonalne uzasadnienie i ma pewien poziom poparcia
    w społeczeństwie - musi być konstruktywny.

    > Oczywiście że będę brał udział i jak najczęściej aż do skutku.

    Wiedzę, że świetnie się bawicie uprzykrzając innym życie, wypalając
    przy okazji te drogie paliwa, przeciw cenom których protestujecie.

    > Tusk bedzie miał argumenty w Brukseli by odpuściła bo ma drogi w kraju
    > zblokowane,

    Zblokowane? Policja was w końcu zdejmie.

    > a Ty będziesz miał okazję wykazać sie wszechstronnym
    > znaczeniem słowa debil :D

    Ja? Przecież to nie ja się wykazuję - świetnie to widać na materiałach
    filmowych.

    > Wstyd to nie grzech :D

    Wstyd? Za co?

    > Tyle debilizmów widziałem w Twoich wypowiedziach, że teraz wyjaśnię Ci
    > kogo ja uważam za debila na poniższym przykładzie.

    Fakt, same debilizmy, tylko jakoś masz problem z obronieniem
    racjonalności oraz zgodności z prawem tych durnowatych zabaw na drogach.

    > Jest to debilowata część społeczeństwa, świadoma że jest coraz częściej
    > dymana przez najjaśniej nam panujących. Ta część społeczeństwa w
    > momencie dymania ma uśmiech na na ryju i jeszcze usprawiedliwia
    > dymającego że to nie jego wina że nas dyma.
    > Mało tego, ta debilowata część społeczeństwa krytykuje tę grupę
    > społeczną która przeciwstawia się takiej ilości dymania.

    Znaczy dajesz się dymać i zamiast z tego czerpać radość, to wolisz
    się oddawać bez satysfakcji, po czym częściej niż grupa uśmiechnięta
    znów dajesz się dymać bez tej satysfakcji, ponieważ jednak
    potrzebujesz tego dymania to znów dajesz się dymać i później
    narzekasz, że jesteś dymanym, więc na wszelki wypadek tym dymanym
    za obopólną zgodą zrobisz na złość, ponieważ są rzadziej dymani
    i normalnie żyjącymi, a Ty jesteś nieszczęśliwy, choć dymany
    częściej i to za tę wątpliwą przyjemność jeszcze dopłacisz,
    by ponarzekać, że jesteś dymany?

    > To są dla mnie debile.

    Nie wątpię, choć być może Twój problem leży jednak gdzie indziej :)