  • Data: 2012-01-31 20:44:25
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Maśląg napisał(a):
    > Raz, że jest to niezgodne z przepisami, a dwa, że na takie "akcje" zorganizowane
    należy mieć
    > zgodę.
    Kodeks Drogowy na autostradzie i drodze ekspresowej zabrania:
    zawracania, zatrzymywania się lub postoju pojazdu (z wyjątkiem miejsc do tego
    wyznaczonych),
    cofania, holowania, z wyjątkiem holowania przez pojazdy przeznaczone do holowania do
    najbliższego
    wyjazdu lub miejsca obsługi podróżnych.

    Zgodnie z Kodeksem Drogowym autostrada przeznaczona jest dla ruchu pojazdów
    samochodowych, które na
    równej, poziomej jezdni mogą rozwinąć prędkość co najmniej 40 km/h, w tym również w
    razie ciągnięcia
    przyczep (art. 2 pkt 3).

    Teraz Ty podaj przepis który naruszyłem? Będziesz pierwszy.
    > Podkreślone - materiał dowodowy na filmach.
    To nie byli uczestnicy protestu.
    > No tak - mamy więc teorię spiskową o prowokatorach.
    Jeżeli organizatorzy informują jasno jak ma protest wyglądać, a kilku rozwala cały
    przejazd swoimi
    kretynskimi zagrywkami, to jak to nazwać? Albo prowokator lub gówniarze szukający
    wrażeń.
    > Przykro mi - zorganizowana forma utrudniania innym ruchu (nazywana protestem
    przeciw cenie paliw)
    > polegająca na jeździe 25-45 autostradą w sposób zorganizowany to szczyt debilizmu.
    Zasysamy unijne podatki to i zasysamy unijne protesty. Nie pasuje?
    Przyzwyczaj się a najlepiej pokochaj to bo tego nie masz na to wpływu.
    > Wziąłeś w tym udział na własne życzenie - zostałeś jednym z tych debili.
    A protest przeprowadzony na pieszo jak za dawnych lat, który zblokował by miasto,
    wjazd i wyjazd, to
    też uczestnicy takiego protestu w takiej formie to debile?

    Forma takiego protestu by się nie odbyła, bo nie otrzymała by zgody.
    Jazdy autostradą 40km/h nikt mi nie zabroni i na taki przejazd nie potrzebuję
    zgody.
    > Potwierdzasz to zresztą dość śmieszną próbą obrony, w postaci sugerowania, że ja
    uważam za debila
    > kogoś, kto porusza się prawym pasem autostrady z prędkością 25-45km/h.
    Ja nie sugeruje tylko stwierdzam fakt.
    > No, ale baw się dalej w debilne akcje przeciw innym ludziom
    Oczywiście uderza to w postronnych uczestników drogi, ale przede wszystkim ma
    oddźwięk polityczny.
    Ty widziałeś protesty, strajki by nie uderzały jakimś tam procencie w innych ludzi?
    Oczywiście że będę brał udział i jak najczęściej aż do skutku.
    Tusk bedzie miał argumenty w Brukseli by odpuściła bo ma drogi w kraju zblokowane, a
    Ty będziesz
    miał okazję wykazać sie wszechstronnym znaczeniem słowa debil :D
    > Mam paszport Polsatu - wystarczy?
    Wstyd to nie grzech :D

    Tyle debilizmów widziałem w Twoich wypowiedziach, że teraz wyjaśnię Ci kogo ja uważam
    za debila na
    poniższym przykładzie.

    Jest to debilowata część społeczeństwa, świadoma że jest coraz częściej dymana przez
    najjaśniej nam
    panujących. Ta część społeczeństwa w momencie dymania ma uśmiech na na ryju i jeszcze
    usprawiedliwia
    dymającego że to nie jego wina że nas dyma.
    Mało tego, ta debilowata część społeczeństwa krytykuje tę grupę społeczną która
    przeciwstawia się
    takiej ilości dymania.
    To są dla mnie debile.
    --