eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPROSTY pomiar temperatury ->wifi-> przeglądarka internetowa › Re: PROSTY pomiar temperatury ->wifi-> przeglądarka internetowa
  • Data: 2020-10-08 20:40:35
    Temat: Re: PROSTY pomiar temperatury ->wifi-> przeglądarka internetowa
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08/10/2020 19:51, Mirek wrote:
    > Z resztą dla ścisłości NAT bez firewalla niewiele zmienia

    Zmienia zasadniczo. Jeśli nie chcesz z zewnątrz przez NAT bardzo ciężko
    dostać się do LANu.

    , bo wystarczy
    > na niego ustawić nexthop.

    Coś mi się nie wydaje aby to było takie trywialne. Ni da się w poprawnym
    NACie zestawić połaczenia bez aktywnych chęci kogoś z LAN. NAT to nie
    jest zwykły routing.

    > Adresację za NAT-em trzeba zgadnąć, ale to
    > zwykle żaden problem.

    No więc masz zewnątrzny adres delikwenta i jego adresację. I co dalej
    robisz? Msz miliard przykładów w necie, dostępny z palca. Podpowiedz
    jakie masz opcje, jako zły argenyński hacker.

    PS. Mała podpowiedź: 95% tych sieci za natem ma 192.168.0.x. Walcz.