  • Data: 2013-10-09 12:21:30
    Temat: Re: PICowanie
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdy się w to nie bawiłem, bo potrzeby takowej nie było, aż tu nagle jest
    potrzeba
    > picowania. Konkretnie PIC16F877A. Pytanko: jakie środowisko
    programistyczne
    > proponujecie? Projekt w zasadzie duperelny, jednorazowy, więc wiadomo..,
    środowisko
    Proponuję zacząć od PIC serii 18.
    Tak się składa, że Microchip zazwyczaj ma podobnie/identycznie wyprowadzone
    sygnały w obu seriach
    PIC18 i PIC16.
    PIC16F877A ma zdaje się przełączanie BANKów danych RAM,
    więc przy ASM ma to znaczenie.
    Można na tym polegnąć już przy kodzie >1kB, a już przynajmniej przyprawić
    monitor,
    o wysłuchiwanie niecodziennych komend, lub zbicie matrycy :-)
    No i MPLAB v. 8+ sobie poradzi z tym bez problemu.
    Jednak konieczny jest debugger ICD2, ICD3 lub inny.

    --
    -- .
    pozdrawiam