-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!
feeder2.ecngs.de!81.171.118.62.MISMATCH!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.
com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Osobowy diesel w PRL
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <598b6e6e$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
<ompo7s$288$1@node1.news.atman.pl> <omq68m$gb8$1@node1.news.atman.pl>
<5990bc77$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
<omre8c$k8n$1@node2.news.atman.pl>
<5991668a$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
<oms20u$6fd$1@node2.news.atman.pl>
<59919088$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
<omuc7c$ic3$1@node1.news.atman.pl> <omusvq$3e3$1@node1.news.atman.pl>
<omv3ep$mo$1@node2.news.atman.pl> <omv5ha$bno$1@node1.news.atman.pl>
<1awd2u5akttry$.1fhgfx29503ie.dlg@40tude.net>
<on1dl7$iaj$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<on21bp$nn2$1@node2.news.atman.pl>
<5994a740$0$641$65785112@news.neostrada.pl>
<on2fu5$5gj$1@node2.news.atman.pl>
<5995414e$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
<599542e1$0$5164$65785112@news.neostrada.pl>
<on3hd2$3l9$1@node2.news.atman.pl>
<59955d8c$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
<on419l$hh6$2@node2.news.atman.pl>
<59960866$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
<on51oj$hu1$1@node2.news.atman.pl>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Thu, 17 Aug 2017 23:37:07 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <on51oj$hu1$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 34
Message-ID: <59960c86$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 94.254.129.31
X-Trace: 1503005831 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15188 94.254.129.31:37614
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3356
X-Received-Body-CRC: 1503754959
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613105
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-08-17 o 23:27, RadoslawF pisze:
> W dniu 2017-08-17 o 23:19, cef pisze:
>
>>>> No nie do końca, bo większa część jest fizycznie wyprodukowana
>>>> u nas. Mylisz posiadanie konceptu produktu z produkcją.
>>>
>>> Nie mylę, przeoczyłeś "Z dostarczonych części i surowców".
>>
>> Produkują na miejscu.
>> Nikt nie robi jednego wyrobu/produktu w jednym miejscu w 100%.
>> Najważniejsze (istotne) podzespoły są robione tamże.
>
> Najpierw coś piszesz a potem zaprzeczasz w kolejnych zdaniach.
> Więc tak dla uściślenia to silnik, skrzynię biegów, komputer
> pokładowy i karoserię robią "tamże" czyli na miejscu?
> Lub przynajmniej u nas w kraju?
> I jak u nas to jaki procent silnika czy skrzyni robią
> u nas z naszego surowca a jaki przychodzi z zagranicy?
Zaraz, zaraz - mowa była o podzespołach takich poważnych typu silnik,
skrzynia.
I to jest robione w całości u nas. Pomijając jakieś drobne duperele
osprzetu,
które dostarcza jakiś inny ale też na 90% polski producent.
Chodzi o proces produkcyjny, który prawie całości jest realizowany tutaj.
Ja niczemu nie zaprzeczam a jedynie ubolewam, że odbywa się to wszystko
wg nie naszej dokumentacji czy naszego know how.
W Wałbrzychu robią w całosci skrzynie chyba do Aigo, ktróa składana jest
w Czechach czy na Słowacji a silnik VW też do jakichś 2 modeli jest
produkowany.
PS
Byłem we wszystkich tych zakładach
(z wyjątkiem Toyoty w Jelczu) i widziałem.
Następne wpisy z tego wątku
- 17.08.17 23:49 RadoslawF
- 17.08.17 23:55 RadoslawF
- 18.08.17 00:05 RadoslawF
- 18.08.17 08:05 Mirek Ptak
- 18.08.17 09:02 J.F.
- 18.08.17 10:14 T.
- 18.08.17 10:16 T.
- 18.08.17 10:37 J.F.
- 18.08.17 11:18 T.
- 18.08.17 11:52 J.F.
- 18.08.17 12:30 T.
- 18.08.17 12:50 J.F.
- 18.08.17 13:01 T.
- 18.08.17 14:11 RadoslawF
- 18.08.17 14:14 RadoslawF
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-18 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-12-18 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-18 Alternatywny nośnik do monitoringu zamiast HDD?
- 2024-12-17 Rodzaj przekładni planetarnej z