  • Data: 2017-08-17 23:37:07
    Temat: Re: Osobowy diesel w PRL
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-08-17 o 23:27, RadoslawF pisze:

    > Najpierw coś piszesz a potem zaprzeczasz w kolejnych zdaniach.
    > Więc tak dla uściślenia to silnik, skrzynię biegów, komputer
    > pokładowy i karoserię robią "tamże" czyli na miejscu?
    > Lub przynajmniej u nas w kraju?
    > I jak u nas to jaki procent silnika czy skrzyni robią
    > u nas z naszego surowca a jaki przychodzi z zagranicy?

    Zaraz, zaraz - mowa była o podzespołach takich poważnych typu silnik,
    skrzynia.
    I to jest robione w całości u nas. Pomijając jakieś drobne duperele
    osprzetu,
    które dostarcza jakiś inny ale też na 90% polski producent.
    Chodzi o proces produkcyjny, który prawie całości jest realizowany tutaj.
    Ja niczemu nie zaprzeczam a jedynie ubolewam, że odbywa się to wszystko
    wg nie naszej dokumentacji czy naszego know how.
    W Wałbrzychu robią w całosci skrzynie chyba do Aigo, ktróa składana jest
    w Czechach czy na Słowacji a silnik VW też do jakichś 2 modeli jest
    produkowany.

    PS
    Byłem we wszystkich tych zakładach
    (z wyjątkiem Toyoty w Jelczu) i widziałem.