eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOsobowy diesel w PRL › Re: Osobowy diesel w PRL
  • Data: 2017-08-18 10:37:21
    Temat: Re: Osobowy diesel w PRL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:5996a1fd$0$15203$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 2017-08-17 o 23:27, RadoslawF pisze:
    >> Najpierw coś piszesz a potem zaprzeczasz w kolejnych zdaniach.
    >> Więc tak dla uściślenia to silnik, skrzynię biegów, komputer
    >> pokładowy i karoserię robią "tamże" czyli na miejscu?
    >> Lub przynajmniej u nas w kraju?
    >> I jak u nas to jaki procent silnika czy skrzyni robią
    >> u nas z naszego surowca a jaki przychodzi z zagranicy?

    Jak za gleboko zejdziesz, to sie sam pograzysz.
    Rudy zelaza sie w Polsce nie produkuje, boksytow nie, ropy naftowej
    nie, wiec te wszystkie samochody to z zagranicznego surowca :-)


    >Podobno ok. 90% VW Craftera oraz Caddy robione jest w Polsce.
    >Włącznie z silnikiem.

    Troche watpie, bo gdzie te fabryki. Choc sporo tych fabryk jest.

    A i policzyc trudno, bo silnik - z polskiej fabryki.
    Czy z polskiej montowni ? Robia tam cos do tego silnika, czy tylko
    skladaja z czesci ?
    A jak 2/3 czesci robimy ... to jak to ujac w % koncowym ?

    Komputer, wtryskiwacze, pompa wtryskowa, pompa paliwa - polskiej
    produkcji ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: