  • Data: 2010-02-04 14:05:58
    Temat: Re: Opinie o Samsung B7300 OMNIe LITE
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak.

    Nie koniecznie, nakładka jest mocno 'wgryziona' w system, nie masz dojścia
    do wszystkich opcji jakie sa na 'czytstym' WM' anwet jak ją wyłączysz -
    wszystkie ustawienia i tak obsługuja kreatory Samsunga.

    > Tak. A także jakąś dowolną nakładke na todaja.

    Wyglada tak, ale co z tego - klikasz np. nowa wiadomosci a otwiera Ci sie
    Samsugowy modul obsługi ss-ow/poczty.

    > Nie słyszałem o tym.

    chodzi ok (Google maps, Sygic)

    > Omnie pierwsza, czyli i900. IMO dużo bardziej udany i szybszy model niż
    > b7300. Dodatkowo do i900 masz masz b.dopracowanych romów, a o co cieżko do
    > niepopularnego modelu jakim jest Lite.

    Są trzy, 'edukacyjne', ale malo co polepszaja...