  • Data: 2014-01-03 18:02:25
    Temat: Re: Okulary
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-03 17:52, J.F. pisze:

    > W przypadku odpalenia poduszki czy uderzenia w kierownice wydaje sie
    > ze dosc prawdopodobne.

    Tobie się wydaje prawdopodobne, a nie jest prawdopodobne. Różnica,
    zasadnicza...

    > A wolalbym nie miec szklanych odlamkow w
    > okolicy oczu. Co prawda kilkaset upadkow na nartach zaliczylem i
    > soczewki to przetrwaly.

    Prywatnie też przeżyłem trochę upadków (w tym na nartach) i
    szklane soczewki przetrwały. Zdziwiłbyś w jakich warunkach.
    Owszem, 'zbicie' się też przeżyłem, jak soczewka spadła luzem
    na terakotę w łazience.

    > Pozostaje miec nadzieje ze producenci testowali poduszki i na
    > okularnikach.

    Testowali i to dawno temu.

    > Zreszta teraz kazdy ma poduszke, miliony wypadkow juz
    > pewnie byly - byloby juz glosno o przypadkach uszkodzenia wzroku.

    Masz swoje "dosc prawdopodobne"...