eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony. › Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
  • Data: 2014-01-04 12:58:30
    Temat: Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
    Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-03 18:19, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > Aaaa, czyli dlatego tak bronisz swojego rzekoma prawa, to jeżdżenia
    > pod wpływem.
    > Taki pijany to właśnie bydlak, niezależnie co sam o tym sądzi.

    Bronię swojego prawa do traktowania mnie jako istoty ludzkiej. Nie
    zrobiłem nikomu nic złego a więc ręce precz ode mnie. I tak prawdę
    mówiąc zupełnie nie rozumiem dlaczego to w Tobie nie wywołuje sprzeciwu.
    Jesteś jakimś urodzonym niewolnikiem dla którego nakaz pana jest
    świętością?

    Nie masz najmniejszego prawa nazywać kogoś bydlakiem tylko dlatego bo ów
    wychlał butelkę wódy, w rzeczywistości może być 100krotnie lepszym i
    porządniejszym człowiekiem od Ciebie, szefa rządu i wtryniającego się w
    jego sprawy osobiste policjanta.