eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony. › Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
  • Data: 2014-01-04 19:22:15
    Temat: Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:la8t0q$s7d$...@n...news.atman.pl...

    > Bronię swojego prawa do traktowania mnie jako istoty ludzkiej.

    Najpierw musiałbyś się zachowywać jak ona.
    Inaczej - nie dziw się, że jesteś traktowany dokładnie tak jak na to
    zasługujesz.
    Ta właśnie być powinno.

    >Nie zrobiłem nikomu nic złego

    Twoim zdaniem.
    Ten z Kamienia też tak uważał jak wsiadał.

    > Nie masz najmniejszego prawa nazywać kogoś bydlakiem tylko dlatego bo ów
    > wychlał butelkę wódy,

    Nie.
    Chyba, że mi wejdzie w drogę i zaśmieca swoich schlanym widokiem przestrzeń
    publiczną.
    Albo co gorsza gdy wgramoli się za kierownicę auta.
    Wtedy takie określenie to komplement dla czegoś takiego, bo człowieczeństwa
    sam się wyzbył gdy zaczynał chlać.