eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
  • Data: 2014-01-04 13:29:01
    Temat: Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 4 stycznia 2014 12:59:57 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

    > Na 100% nie wiem, ale słyszałem że jednak musi.. Może odmówić dmuchania
    >
    > w balonik, ale alternatywą jest szpilowanie i analiza krwi. Nawet
    >
    > słyszałem w mediach zarzut wobec odpowiednich czynników, jak to możliwe
    >
    > żeby prawo zezwalało pod przymusem pobierać komuś krew, gdy w grę
    >
    > wchodzi tylko ustalenie czy nie zawiera alkoholu.

    To napiszą w protokole że bełkotliwie mówił, zataczał się, było czuć od niego
    alkohol, wezwany lekarz wykluczył cukrzycę albo inne schorzenie. Jak ktoś dorosły
    ubiega się o PJ to powinien mieć świadomość że będzie miał dodatkowe prawo do czegoś
    kosztem ograniczenia innego prawa. W tym wypadku ma obowiązek poddawania się kontroli
    trzeźwości jeśli w określonych warunkach ktoś kto ma odpowiednie uprawnienia tego
    zażąda. Badanie trzeźwości jest nie inwazyjne. Trzeźwy nie ma powodu odmówić. Tylko
    pijani i nałogi mają takie problemy że ktoś ich do badania zmusza.