eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdpowiedzialnośc finansowa pracownika za szkodę parkingową..... › Re: Odpowiedzialnośc finansowa pracownika za szkodę parkingową.....
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 11 Apr 2013 21:41:48 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Odpowiedzialnośc finansowa pracownika za szkodę parkingową.....

    On Thu, 11 Apr 2013, J.F. wrote:

    > Ba, a nawet w dwoch czesciach :-)
    >
    > Bo jak rozumiem - jesli firma cos dostanie, to jednoczesnie osoba nie
    > musi placic, a wiec tez dostanie :-)

    Chyba nie :) (dość wyjątkowo)
    Dopóki roszczenie nie powstanie, nie powstaje "przychód z odpuszczenia".
    Natomiast jakby firma zażądała spłaty odszkodowania a potem je
    "odpuściła", to problem by już był, jak piszesz.

    > Ale tu z czystym sumieniem mozemy wpisac ze spodziewany przychod jest
    > zero :-) Bo to tylko na wypadek wypadku :-)

    Ale też się liczy :) - tak właśnie było w interpretacjach które
    gdzieś widziałem. "Potencjalny uzasadniony przychód" stanowi podstawę
    do ponoszenia kosztów.
    A zasady dzielenia kosztów ponoszonych na różne cele są właśnie
    "proporcjonalne".
    Ale my się chyba nie rozumiemy - bo jak rozumiem, osoba nie
    dostaje 'do ręki' *NIC*?
    No to ona nie ma przychodu.

    > Opierajac sie na tym co powyzej, to proporcje sa 100:100 :-)
    >
    > Przy czym ... poki odszkodowania nie ma, to nie wiem czy nalezy
    > dzielic skore na niedzwiedziu, czy mowimy tylko o darowiznie skladki.

    Tylko i wyłącznie składki oczywiście.
    I niczego więcej, również w razie "zdarzenia" :)

    > A jak dalej ocenic ze np wyplacalnosc prezesa jest na poziomie np
    > 1mln, a ubezpieczenie na 20mln, to podzial odszkodowania jest jak
    > 5:100. Ale tylko w maksymalnej sprawie :-)

    IMO nie gra roli - liczy się nie to ile nie zapłaci(łby) prezes,
    lecz ile by miał przychodu. Jak nie ma to nie ma.

    pzdr, Gotfryd