  • Data: 2016-06-08 12:09:16
    Temat: Re: Odgrzybianie klimy - jak często?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-08 o 02:28, Pszemol pisze:
    > Uzupełniać trzeba tylko w autach w których uchodzi czynnik chłodzący.
    > Zwykle taka nieszczelność instalacji bierze się z przebyłej kraksy.

    Nie to żebym się czepiał ;-)
    Tak mi się tylko skojarzyło bo kolega ma 10 letnią Honde Civic (nie
    bitą) i też mówił że klima była nie tykana i działa cały czas.
    Dziwiłem się że trochę długo :-)
    Ale w tamtym tygodniu przestała bo czynnik się skończył i się nie włączyła.
    Nie było uszkodzenia tylko po prostu z czasem ucieka i nie ma na to
    siły. A że jakoś działała bo była dość wydajna...
    W jednych się ulatnia szybciej a w innych wolniej ale zawsze się ulatnia

    PS. Właśnie wymieniałem chłodnicę klimy ze starości. 11 lat miała.
    Podejrzewam że ta nowa (dobry zamiennik) już tyle nie pożyje.