eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOd jutra Stuttgartbez diesli › Re: Od jutra Stuttgartbez diesli
  • X-Received: by 2002:a81:e57:: with SMTP id 84mr13251863ywo.315.1554193258390; Tue, 02
    Apr 2019 01:20:58 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a81:e57:: with SMTP id 84mr13251863ywo.315.1554193258390; Tue, 02
    Apr 2019 01:20:58 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin.stu.neva.ru!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gig
    anews.com!t9no7802049qtn.0!news-out.google.com!i54ni6327qte.0!nntp.google.com!t
    9no7802044qtn.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-
    mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 2 Apr 2019 01:20:58 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <a...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.219.130.230;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 85.219.130.230
    References: <q7qsii$eqb$1@node2.news.atman.pl> <q7r23j$l9o$1@node1.news.atman.pl>
    <5ca1116e$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <q7t8g5$n7q$1@node1.news.atman.pl>
    <5ca233b7$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ca24e0f$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <q7tnsb$4fk$2@node2.news.atman.pl> <q7tpb5$i33$4@news.icm.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <a...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <d...@g...com>
    Subject: Re: Od jutra Stuttgartbez diesli
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Tue, 02 Apr 2019 08:20:58 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 23
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2653500
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tuesday, April 2, 2019 at 8:09:48 AM UTC+2, p...@g...com wrote:
    > --Badania pokazuja ze przy jakiej predkosci ruch jest najpłynniejszy? 40 na
    > godzine? 30?
    >
    > to jest teoria wynikajaca z ulomnosci kierujacych, jesli pojazdy autonomiczne sie
    upowszechnia ruch bedzie szybszy i plynniejszy bo melepety znikna :-)

    Nie do konca...
    Teoria (i praktyka) mowiaca, ze najwieksza przepustowosc drogi jest przy 30-40km/h
    wynika z przyjetych zalozen, czyli "sensownych" odstepow. Zakladajac odstep rowny
    drodze hamowania wychodzi cos blizej 30km/h, w praktyce odstepy sa mniejsze i
    wychodzi pod 40.
    Sa rozne pomysly na zwiekszenie przepustowosci drog przy 100% pojazdow
    autonomicznych, ale sytaucje awaryjne wygladaja w nich dosc kiepsko ;)
    Oczywiscie od reki mozna zmnieszyc odstepy praktycznie do zera zakladajac, ze
    wszystkim kieruje komp, ale w wyniku awarii (np. stluczki na skrzyzowaniu) i naglym
    zatrzymaniu sie pojazdu cala reszta wali po kolei... obecnie wymyasla sie co z tym
    zrobic, np. podzielic na grupy x pojazdow, miedzy grupami normalny odstep na
    zatrzymanie. Teraz tylko trzeba dobrac to x analizujac prawdopodobienstwo kolizji i
    strat i ile osob mozna poswiecic w imie szybszego i tanszego transportu ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: