eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOd jutra Stuttgartbez diesliRe: Od jutra Stuttgartbez diesli
  • Data: 2019-04-02 10:20:58
    Temat: Re: Od jutra Stuttgartbez diesli
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tuesday, April 2, 2019 at 8:09:48 AM UTC+2, p...@g...com wrote:
    > --Badania pokazuja ze przy jakiej predkosci ruch jest najpłynniejszy? 40 na
    > godzine? 30?
    >
    > to jest teoria wynikajaca z ulomnosci kierujacych, jesli pojazdy autonomiczne sie
    upowszechnia ruch bedzie szybszy i plynniejszy bo melepety znikna :-)

    Nie do konca...
    Teoria (i praktyka) mowiaca, ze najwieksza przepustowosc drogi jest przy 30-40km/h
    wynika z przyjetych zalozen, czyli "sensownych" odstepow. Zakladajac odstep rowny
    drodze hamowania wychodzi cos blizej 30km/h, w praktyce odstepy sa mniejsze i
    wychodzi pod 40.
    Sa rozne pomysly na zwiekszenie przepustowosci drog przy 100% pojazdow
    autonomicznych, ale sytaucje awaryjne wygladaja w nich dosc kiepsko ;)
    Oczywiscie od reki mozna zmnieszyc odstepy praktycznie do zera zakladajac, ze
    wszystkim kieruje komp, ale w wyniku awarii (np. stluczki na skrzyzowaniu) i naglym
    zatrzymaniu sie pojazdu cala reszta wali po kolei... obecnie wymyasla sie co z tym
    zrobic, np. podzielic na grupy x pojazdow, miedzy grupami normalny odstep na
    zatrzymanie. Teraz tylko trzeba dobrac to x analizujac prawdopodobienstwo kolizji i
    strat i ile osob mozna poswiecic w imie szybszego i tanszego transportu ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: