  • Data: 2014-10-10 14:25:34
    Temat: Re: [OT] OMG!
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Marek,

    Friday, October 10, 2014, 1:45:07 PM, you wrote:

    > Czy Twoje dziecko samoczynnie podziela Twoje zainteresowania czy
    > uzyskujesz ten efekt przez jakiś rodzaj indoktrynacji? :)

    Do niczego go nie zmuszałem. Elektronikiem jest tylko z dyplomu,
    pracuje jako programista.

    Tu nie chodzi o chwalenie się dzieckiem, tylko o to, że elementarna
    uczciwość nakazuje nawet, gdy się coś robi komuś po kosztach, zrobić
    to uczciwie a nie na odwal się posmarkać na płytce prototypowej.

    Dla _siebie_ to mogę sobie zrobić nawet pająka. Ale na rynek
    obowiązują jednak jakieś standardy wykonania.

    Mam spore wątpliwości co do bezpieczeństwa transformatora montowanego
    bezpośrednio na metalu. W bezpośrednim sąsiedztwie uzwojeń nie powinno
    być dużej powierzchni blachy ze względu na prądy wirowe.

    Dziwi brak filtra przeciwzakłóceniowego na wejściu 230V AC. Użyto
    gniazda wymagającego przewodu ochronnego a nie ma połączenia styku w
    gnieździe z czymkolwiek a przecież obudowa ma elementy metalowe
    dostępne dla użytkownika...

    --
    Best regards,
    RoMan