    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] Leasing, kolizja drogowa, UT - problem
    Date: Fri, 5 Nov 2010 19:51:50 +0100
    <4cd330c1$0$27032$65785112@news.neostrada.pl> <iavcj0$v52$1@news.onet.pl>
    <4cd341f7$1@news.home.net.pl> <iavg70$9td$1@news.onet.pl>
    <ib0cd5$d93$1@news.onet.pl> <ib0k4k$7fj$1@news.onet.pl>
    <ib0ldf$bma$1@news.onet.pl> <ib0ljm$cdd$6@news.onet.pl>
    <ib0m0k$dj4$1@news.onet.pl> <ib0r1c$uv1$1@news.onet.pl>
    <ib0si1$52f$1@news.onet.pl> <ib0tsg$9gq$1@news.onet.pl>
    <ib137k$rl8$1@news.onet.pl> <ib14tm$1on$1@news.onet.pl>
    <ib15oe$4i0$1@news.onet.pl> <ib167c$6ak$1@news.onet.pl>
    <x...@n...onet.pl> <ib1hck$b7a$1@news.onet.pl>
    <x...@n...onet.pl>

    news:xn0h19yrfvmv4o8003_myjk_@news.onet.pl...

    > Nie dogadali się, sprawa zamknięta.
    > W czym problem?

    W tym że jakby była bezgotówkowa, to mogłaby się sprawa zamknąć dopiero po
    naprawie.

    > Przepraszam za skrót myślowy. Da się, ale nie da
    > się tego zaakceptować tak, żeby wycena była na 100,
    > a klient musiał _bezwiednie_ dopłacić różnicę.

    Musisz uwierzyć, że tak się jednak dzieje.
    Jeden link dostałeś.
    Chcesz więcej - use google Luke.

    > Czyli zostałeś jednak poinformowany.

    Nie - po prostu sprawdziłem wszystko przed podpisaniem papierów.

    > Pokręcone to jest, jak ktoś wyskoczy przed szereg.
    > To się właśnie nazywa szit hapenz i nie unikniesz
    > takich sytuacji w życiu.

    Ale próbować trzeba, a bezgotówkowe to jest próba czegoś odwrotnego.

    > ASO. Twierdziłeś, że to ASO wystawiłoby
    > wyższą fakturę niż zgodziło się na to TU.

    Nie - że TU zapłaciło by mniej niż przewiduje kosztorys i faktura ASO.

    > Ja słyszałem jak wieloryby śpiewają.
    > Nie może być sytuacji w procedurze
    > bezgotówkowej, że coś się nie pokrywa.

    Jakby wszystko było tak piękne, to prawo nie byłoby potrzebne.
    A jest potrzebne, bo ludzie mają gdzieś swoje obowiązki.

    > Nie no, jaja. Szkoda całkowita i musieli rozbierać
    > auto do orzeknięcia tego faktu?

    Nie - najpierw rozebrali (twierdzili że na żądanie TU), żeby pan z TU mógł
    foty porobić.
    A tydzień później TU podjęło decyzję o szkodzie całkowitej.
    I stwierdziło że żadnego zlecenia na rozebranie nie wystawiało (pewnie
    załatwili na gębę).

    > No i prawidłowo.

    Jasne.
    Ciekawe tylko jakby inaczej uszkodzenia wewnątrz sfocił.
    Bez rozebrania nie chcą gadać.
    A za rozebranie nie chcą płacić.

    > Trafiłeś na głupie ASO. Bywa.

    Głupie, bo nie wzięło na piśmie polecenia rozebrania tego auta.
    To był Maluch, więc kwota pewnie nieduża, bo roboty mało, ale fakt jest
    faktem, że i TU i ASO się na mnie wypięły i kazały bulić.

    > Wydaje mi się, czy schlebiasz sobie? :P

    Asertywność to poztywna cecha, warto się nią pochwalić. ;-)

    > Oznacza pewność, że nikt nie będzie musiał coś dopłacać,
    > o ile wcześniej się na to nie zgodzi.

    Nie oznacza.
    Oznacza że tak być powinno, a nie że tak jest.

    >Nie oznacza,
    > że zawsze i wszystko będzie cacy, ale w 95% jest
    > to wygodniejsze rozwiązanie niż załatwianie
    > wszystkiego samemu z kasą w łapie.

    Ale w tych 5% może być drogie, więc gra nie warta świeczki.
    Zresztą z kasą w łapie nic nie musisz załatwiać, możesz wstawić samochód do
    tego samego warsztatu, który dokonał wyceny naprawy.

    > Nie muszę, wiem jakie rzeczy się dzieją.
    > To nadal nie dowodzi Twojemu twierdzeniu.

    Aha, czyli to że się coś dzieje, nie dowodzi że się dzieje/
    Masz jakieś poważne problemy z logiką.