  • Data: 2018-09-28 20:49:22
    Temat: Re: OC Warta Assistance złoty
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 września 2018 18:03:43 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
    > W dniu 2018-09-28 o 15:22, Kris pisze:
    >googlach.

    > Nigdy mnie nie interesował ten górny limit, czyli transport do 200km. To
    > wyraźnie pisze już w dokumentacji będącej w moim posiadaniu.
    > Nie pisze natomiast nic o minimum, czyli czegoś co dotyczy tych 25km.

    Nue ma dolnego limitu przy holowaniu
    Odholują Tonie nawet 1km dalej. Pod warunkiem że zdarzenie będzie w odległości
    wiekszej jak 26km od Twojego miejsca zamieszkania

    > Zapytałem kogoś kto to powinien wiedzieć, czyli tych dwu agentów, a
    > dostałem dwie różne odpowiedzi.
    Nie dostałeś dwóch różnych odpowiedzi
    Dostałes dwie poprawne odpowiedzi na dwa pytania
    >Pytam więc na grupie, a tu znowu nic pewnego,.
    Dostałes kilka rzy wyjasnienia

    > Sytuację by wyjaśniło zacytowanie tego ustępu o świadczeniu
    > usługi holowania w ramach Złotego Assistance określającego dolny limit.

    Masz bana na google
    wpisanie "Asistance złoty owu" przerasta Twoje mozliwości?
    Wpisz i zobacz na którym miejscu w wynikach wyszukiwania bedzie interesujący Ciebie
    dokument

    > Typowe, zaraz zaczniesz o mieszkańcach planety Vegi.

    Dalej nie wiesz co znaczy OWU?
    Bardzo odporny na wiedze musisz być
    Liwiusz Tobie rozwijał ten skrót bodajże

    > No to co z tym zrobimy? Jest pole do odwoływania się?
    Od czego?
    Ze nie interesuje ubezpieczyciela Twój adres zameldowania?

    > No, tak właściwie to na podstawie czego tak twierdzisz? Masz przed sobą
    > te dane czy wcześniej praktykowałeś?

    OWU do Twojej polisy w końcu przeczytales?
    Na pewno dostałes razem z polisą

    > Ty mi nie tłumacz bo to tylko jedna z wersji którą już słyszałem od
    > zawodowców. Albo cytat z  aneksu do umowy albo link. Bo tak to czego byś
    > nie napisał i tak nie będzie na 100% wiarygodne. Samo Twoje zapewnienie
    > że Ty dobrze myślisz to niestety za mało.

    To przeczytaj owu które na pewno dostałes razem z polisą.