  • Data: 2018-09-29 09:43:47
    Temat: Re: OC Warta Assistance złoty
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 29 września 2018 08:49:52 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

    > Cały problem zrozumienia, to czytanie ględzenia starych bab. Masz na
    > polisie Kris J,  Kozia Wólka, ul taka i owaka?

    I od tego adresu liczy sie te 25km
    Ciężko to Tobie zrozumieć czy udajesz?

    >Ta "kozia wólka" to  adres meldunku.

    Jak wpisałes tam adres gdzie jesteś zameldowany to ok, od tego miejsca liczy się te
    25km.
    Jakbys wpisal adres zamieszkania(jesli masz inny) to od tego adresu by liczyli 25km

    >Dziękuje za "dyskusję".

    Jak masz jeszcze jakies pytania to służe pomoca
    Znalałes już to OWU?
    Sprawdz w teczce z polisa jaką dostałes od ubezpieczyciela
    Bo raczej na pewno dali
    A jak nie dali to możesz im tak zrobić koło pióra że będzie ich to drożej kosztować
    niż wożenie Twojego auta w te i nazad przez Europę