eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe opony, a ośRe: Nowe opony, a oś
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowe opony, a oś
    Date: Fri, 8 Apr 2011 08:11:56 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <inm8vf$kvq$1@inews.gazeta.pl>
    References: <inei20$b4k$1@sunflower.man.poznan.pl> <inenpn$q9$3@inews.gazeta.pl>
    <tyqixdzyv04j$.dlg@lepper.institute.com> <inet11$hl7$1@inews.gazeta.pl>
    <3zdgueoiwiht$.dlg@lepper.institute.com> <inf30b$7ok$1@inews.gazeta.pl>
    <q...@l...institute.com> <inf3po$9pi$1@inews.gazeta.pl>
    <8...@l...institute.com> <inf5r8$h31$1@inews.gazeta.pl>
    <zp4hzsxmz881$.dlg@lepper.institute.com> <infd6t$9gq$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...institute.com> <h...@b...softax.pl>
    <149c9zsrarer8$.dlg@lepper.institute.com> <inhls1$dc$1@news.onet.pl>
    <1...@l...institute.com> <inijp4$tvf$1@news.onet.pl>
    <injlvd$bbj$1@inews.gazeta.pl> <inl0be$bij$1@news.onet.pl>
    <4d9e193b$0$2438$65785112@news.neostrada.pl>
    <inm37f$3ha$3@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: agx54.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1302243119 21498 83.25.179.54 (8 Apr 2011 06:11:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 8 Apr 2011 06:11:59 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: cita
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361041
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:inm37f$3ha$3@news.net.icm.edu.pl...
    >W dniu 2011-04-07 22:06, Tomasz Pyra pisze:
    >
    >> Dokładnie. Poślizg podsterowny nadal jest bezpieczniejszy, bo opanowanie
    >> go to głównie hamowanie, (...)
    >>
    > Opanowanie wylatującego przodu to hamowanie? Hamowanie nic nie da...
    > Pogorszy, bo koła i tak są zablokowane. To właśnie trzeba puścić hamulec,
    > żeby koła zaczęły się obracać w kierunku właściwym, wtedy złapią tor i
    > samochód wyjdzie z podsterowności na prostą.


    nie do konca.
    Wszystko zależy od sytuacji, czy to zakręt, czy prosta, czy powodem jest
    prędkość, czy stan nawierzchni, czy hamowanie itd.
    W niektórych sytuacjach będzie to dodanie gazu w innych hamowanie, przy czym
    najppierw musisz zadbać o to, zeby koła kręciły sie z prędkością poruszania
    sie auta, a później możesz dociążyć przednią os hamowaniem - które nie
    polega na wcisnięciu hamulca na maksa i czekanie na odzyskanie
    przyczepności, a na delikatnym dociążeniu przodu auta.
    Tyle, ze zanim zrobi to wszystko 'typowy' kierowca to auto już dawno moze
    być poza drogą.


    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: