eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowe opony, a ośRe: Nowe opony, a oś
  • Data: 2011-04-08 08:11:56
    Temat: Re: Nowe opony, a oś
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:inm37f$3ha$3@news.net.icm.edu.pl...
    >W dniu 2011-04-07 22:06, Tomasz Pyra pisze:
    >
    >> Dokładnie. Poślizg podsterowny nadal jest bezpieczniejszy, bo opanowanie
    >> go to głównie hamowanie, (...)
    >>
    > Opanowanie wylatującego przodu to hamowanie? Hamowanie nic nie da...
    > Pogorszy, bo koła i tak są zablokowane. To właśnie trzeba puścić hamulec,
    > żeby koła zaczęły się obracać w kierunku właściwym, wtedy złapią tor i
    > samochód wyjdzie z podsterowności na prostą.


    nie do konca.
    Wszystko zależy od sytuacji, czy to zakręt, czy prosta, czy powodem jest
    prędkość, czy stan nawierzchni, czy hamowanie itd.
    W niektórych sytuacjach będzie to dodanie gazu w innych hamowanie, przy czym
    najppierw musisz zadbać o to, zeby koła kręciły sie z prędkością poruszania
    sie auta, a później możesz dociążyć przednią os hamowaniem - które nie
    polega na wcisnięciu hamulca na maksa i czekanie na odzyskanie
    przyczepności, a na delikatnym dociążeniu przodu auta.
    Tyle, ze zanim zrobi to wszystko 'typowy' kierowca to auto już dawno moze
    być poza drogą.


    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl
    Dwa ogony Irma i Myszka


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: