    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
    Date: Wed, 2 Apr 2014 14:03:28 +0200

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Bez przesady - grzecznie włączył kierunkowskaz na co gość na lewym
    > skasował odstęp. Eskalacja nastąpiła w momencie skasowania odstępu -
    > włączenie kierunkowskazu niczego nie inicjowało.

    ku...a dawaj stówę, grzecznie cie proszę...

    no dawaj bo ci przypie.....ę. co ci tam głupia stówa ty fi...cie...

    Pizg pizg...

    no widzisz jakbyś grzecznie dał od razu to byś nie musiał po mordzie
    oberwać.

    to twoja wina sprowokowałeś mnie swoja chamską odmową.

    Panowie usprawiedliwiacie gangsterskie zachowanie kierowcy BMW.

    Jak sobie pan kierowca wrzucił kierunkowskaz to ma prawo do jednego... ma
    prawo grzecznie czekać aż go ktoś wpuści albo jak będzie miejsce do
    włączenia sie do ruchu. Przypomnijmy sobie też definicję zajechania drogi.

    zachowanie kierowcy BMW to jest wymuszenie pierwszeństwa przejazdu ponadto
    próba staranowania pojazdu co można by zakwalifikować jako celowe dążenie do
    spowodowania wypadku. Jakbym był sędzią to bym zabrał PJ na kilka lat.

    to tyle dla normalnych inaczej.