  • Data: 2014-04-02 14:53:21
    Temat: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-04-02, masti <g...@t...hell> wrote:

    > normalna. Po drogach jeździ pełno takich, którzy w imię litery "prawa" i
    > tego, że "mi sie należy" a frajerzy niech spadają tak się zachowują.
    > Niezależnie od tego czy mają rację czy nie. A na drodze oprócz litery
    > prawa liczy sie kultura jazdy. Jeśli myślisz, że niewpuszczenie
    > czegokolwiek kierownika BMW nauczyło to się mylisz. Co najwyżej następnym
    > razem burak wcisnie sie jeszcze bardziej na chama.

    To ja juz nic nie rozumiem, piszesz o kulturze i popierasz kierowce BMW?
    Oczywiscie, ze go nie nauczylo, ale jakby ludzie byli konsekwentni i nie
    wpuszczali takich cwaniaczkow to by sie szybko nauczyli wspolzycia na
    drodze.

    Podoba mi sie nauka takich gosci przez kierowcow TIRow, widzialem juz
    ze trzy takie przypadki, wszystkie w okolicach wezla Most Grota/Modlinska,
    bo tam koncentracja cwaniactwa jest przeogromna.

    --
    Artur
    ZZR 1200