  • Data: 2014-04-02 14:13:49
    Temat: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
    Od: mlodz <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 1 Apr 2014 22:35:17 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Hello jerzu,
    > Oczywiście - działa ten art. 3, którego tak nie lubisz. I przy okazji
    > 4 też.

    I te artykuły dotyczą tylko forda? Rany, ale kalizm...

    > [...]
    > W życiu by mi do głowy nie przyszło przepychanie się na autostradzie z
    > innym samochodem tylko dlatego, że mi się przed nos pakuje.

    Czyli - biorąc pod uwagę fakt, że tak dzielnie bronisz kierownika bmw -
    wygląda na to, że przepychanie się na autostradzie z innym samochodem
    tylko dlatego, że nie zahamował na widok twojego kierunkowskazu, do
    głowy by ci jak najbardziej przyszło?

    Roman, ja cię proszę, ochłoń.