  • 1. Data: 2014-04-01 10:20:55
    Temat: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
    Od: AZ <a...@g...com>

    Film nie moj, ale na swojej drodze juz paru takich spotkalem,
    IMO tacy kretyni powinni miec zabrane PJ.

    <https://www.youtube.com/watch?v=lnuN4tY4Rnw>

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2014-04-01 10:30:21
    Temat: Re: Nowa moda, zmiana pasa na wydre
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Film nie moj, ale na swojej drodze juz paru takich spotkalem,
    > IMO tacy kretyni powinni miec zabrane PJ.
    >
    > <https://www.youtube.com/watch?v=lnuN4tY4Rnw>

    Ja tu widze dwoch idiotow. Jeden w Focusie, drugi w Bmce :)

  • 3. Data: 2014-04-01 10:51:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Tuesday, April 1, 2014, 10:20:55 AM, you wrote:

    > Film nie moj, ale na swojej drodze juz paru takich spotkalem,
    > IMO tacy kretyni powinni miec zabrane PJ.
    > <https://www.youtube.com/watch?v=lnuN4tY4Rnw>

    Ale który? Ten, który przy prędkości ok. 100km/h jedzie na zderzaku
    poprzednika czy ten, który grzecznie prosi o miejsce? :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2014-04-01 10:58:53
    Od: Pan Anatol <n...@b...spamerzy>

    W dniu 01-04-14 10:30, Czesław Wiśniak pisze:

    > Ja tu widze dwoch idiotow. Jeden w Focusie, drugi w Bmce :)

    Wytęż wzrok... ja widzę trzech skurwieli (lub "cesarzy polskich dróg"):
    w transporterku, Focusie i z kamerą w aucie. Ten w chaBecie to tylko
    idiota....

    Zajmie taki jeden z drugim lewy pas i se jadą... wolniej niż prawy pas.
    Co prawda nikt nikomu nie zabrania jeździć wolniej, ale DLACZEGO po
    lewym pasie!!?? Chcecie być mądrzejsi od tych "idiotów" co chcą jechać
    szybciej?? To dajcie im wolny lewy pas i go nie blokujcie MISTRZOWIE
    BEZPIECZEŃSTWA....

  • 5. Data: 2014-04-01 11:02:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-01, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Ale który? Ten, który przy prędkości ok. 100km/h jedzie na zderzaku
    > poprzednika czy ten, który grzecznie prosi o miejsce? :P

    Reakcja pierwszego byla odpowiedza na zachowanie buraka ktoremu wydaje
    sie, ze tylko jemu sie spieszy. Nie pochwalam takiego zachowania ale
    podobnie szlag mnie trafia, ze nie mozna sobie zostawic odstepu od
    poprzednika bo zawsze znajdzie sie polglowek ktory sie tam wcisnie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2014-04-01 11:08:34
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > podobnie szlag mnie trafia, ze nie mozna sobie zostawic odstepu od
    > poprzednika bo zawsze znajdzie sie polglowek ktory sie tam wcisnie.

    I co z tego ? Myslisz, ze bedziesz sie za nim wlokl jak za tym dostawczakiem
    ?
    Nie wpuszcze ni ch...., bo nie :)

  • 7. Data: 2014-04-01 11:10:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Apr 2014 09:02:14 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

> [...]
    > podobnie szlag mnie trafia, ze nie mozna sobie zostawic odstepu od
    > poprzednika bo zawsze znajdzie sie polglowek ktory sie tam wcisnie.

    ale co? gość w beemce prawidłowo pojechał do końca, grzecznie wrzucił
    kierunek i co najwyżej za mocno podcisnął idiote w fokusie

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2014-04-01 11:12:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-01, masti <g...@t...hell> wrote:

    > ale co? gość w beemce prawidłowo pojechał do końca, grzecznie wrzucił
    > kierunek i co najwyżej za mocno podcisnął idiote w fokusie

    Czemu idiote, bo chcial grzecznie wyprzedzic ciezarowke jak reszta przed
    nim?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2014-04-01 11:13:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AZ,

    Tuesday, April 1, 2014, 11:02:14 AM, you wrote:

    > Reakcja pierwszego byla odpowiedza

    Art. 3 PoRD znasz? To, że ktoś zachowuje się jak burak nie upoważnia
    drugiego buraka do stwarzania DODATKOWEGO zagrożenia. To nie jest
    sprawa między dwoma burakami - tam jedzie ileś tysięcy samochodów.

    > na zachowanie buraka ktoremu wydaje sie, ze tylko jemu sie spieszy.

    Jak mu się śpieszy, to niech jedzie w cholerę. Mi też się zdarzało
    bardzo śpieszyć. Kilka razy przez to, że brakło kilku minut zamiast
    załatwić sprawę urządzałem sobie wycieczkę na kilkaset kilometrów.
    Uprzedzając: nie, nie dało się wyjechać wcześniej - doba nie jest z
    gumy.

    Przez konwoje na lewym pasie autostrady jadące +5 w stosunku do
    prawego pasa marnuje się mnóstwo czasu. A prawy pas pusty poza
    ciężarówką z przodu.

    > Nie pochwalam takiego zachowania ale podobnie szlag mnie trafia, ze
    > nie mozna sobie zostawic odstepu od poprzednika bo zawsze znajdzie
    > sie polglowek ktory sie tam wcisnie.

    Ale weź to na spokojnie, proszę. Ubędzie Ci jak on sobie pojedzie
    szybciej? Ambicja nie pozwala wpuścić?

    Można spokojnie zachować odstęp. Wciśnie się - trudno. I tak by
    wyprzedził kawałek dalej. Po czorta pogarszać sytuację i prowokować
    wypadek?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2014-04-01 11:14:18
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-04-01, Czesław Wiśniak <c...@n...pl> wrote:

    > I co z tego ? Myslisz, ze bedziesz sie za nim wlokl jak za tym dostawczakiem
    > ?

    Rozjasnisz?

    > Nie wpuszcze ni ch...., bo nie :)

    Tu nie chodzi o "nie, bo nie", tylko o zwykla kulture i szanowania czasu
    innych.

    --
    Artur
    ZZR 1200