  • Data: 2011-09-01 10:23:43
    Temat: Re: Nowa kamerka
    Od: MM <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 31-08-2011 o 12:39:08 Jarek Wójtowicz
    <j...@g...skasuj-to.pl> napisał(a):

    > Ta... Mój dziadek też mnie pytał po co kupuję Volvo S80 i to nowe.
    > Przecież
    > lepiej kupić Skodę... Masz dużo wspólnego z moim dziadkiem, a może nawet
    > masz
    > dużo wspólnego z Dzidkiem... :-)
    >
    > Ja mam np. tak, że genetycznie mam już zaprogramowane, że kupowanie
    > jakiegoś
    > taniego badziewia wywołuje u mnie reakcję alergiczną. I taką też
    > wywołuje u
    > mnie Twój wybór. Ja bym na ten Twój wybrany sprzęt nawet nie spojrzał, a
    > co
> [...]

    A co, po przejechaniu kilku kilometrów, wieczorem razem z rodziną zamiast
    programu w TV oglądasz trasę przejazdu? Podnieca cię to?

    Jak dla mnie wydawanie 500 -800zł na kamerkę z której skorzysta się może
    raz, albo i w cale nie ma sensu. To co ma być widać, będzie widać i w
    kamerce za 150zł jak i za 500zł. (kolor światła, atakujący nas pojazd lub
    pieszy).

    Oczywiście, pierwsze parę dni, podniecanie się jakie to fajne, jaki ładny
    film.
    A później podniecenie minie.