  • Data: 2011-09-01 21:19:55
    Temat: Re: Nowa kamerka
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 01 Sep 2011 10:23:43 +0200, MM

    > Jak dla mnie wydawanie 500 -800zł

    Dla ciebie. Na całe szczęście nie masz kompletnie wpływu na to, jak inni
    wydają swoje pieniądze. Tylko nie wiem po co się tak wypruwasz nad tym.
    Analogicznie może tobie wystarczy kaszlak do poruszania się po drodze, inni
    wolą zapłacić za komfort.

    BTW kiedyś uważałem, że kupowanie auta za >350 tys. to głupota, dopóki nie
    przejechałem się najpierw Lexusem GS450, a ostatnio Lexusem LS600h L. Do
    tej pory nie mam takiego auta tylko i wyłącznie dlatego, że mnie nie stać.
    :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player