  • Data: 2018-11-01 08:02:14
    Temat: Re: No to czekamy na trupa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.11.2018 o 07:47, J.F. pisze:

    > Ale do prowadzenia pojazdow ma duzo.

    Większość grupowiczów ma 7 lat lub więcej. Co nie znaczy, że są
    doświadczonymi kierowcami vipów. Porównujesz nieporównywalne - co innego
    prowadzenie samochodu, co innego uprzywilejowanego.

    > To by szybko ten kurierski rozbil.

    Rozwalili rządowe bryki. I takie są fakty. Nie wiemy jak mu szło
    powożenie dostawczakiem i ma to tu niewielkie znaczenia. Ja też żadnego
    samochodu jeszcze nie rozbiłem ale nie znaczy to, że mam wystarczające
    odświadczenie do wożenia vipów z bombami da dachu i zwartych kolumnach.

    > No chyba, ze od vipowskich wymagaja zachowania odstepu 3m ...

    Ponoć wymagają. Tłumaczą to tym, żeby im się nikt w kolumne nie wbił.

    > No coz, moze to srodowisko PiS tak biedne, ze posada kierowcy w BOR
    > jest atrakcyjna. Spolek SP zabraklo ?

    Niedoceniasz ich. Robią skok gdzie się da i jak się da. "Teraz kurwa my"
    za AWS to był przy nich pikuś. Dlatego tak się wkurwili po "zwycięstwie"
    w samorządowych - już się witali z posadami w województwach, a tu lipa.

    Zresztą - skoro robisz ustawę umożliwiająca wywalanie ludzi z pracy z
    pominięciem kodeksu pracy i uniemożliwaującą skuteczne dochodzenie praw
    pracowniczych przed sądem to są dwie możliwości - albo robisz to w celu
    dokonania czystki i obsadzenia swoimi, albo... nie, w zasadzie innej
    możliwości nie ma.

    > Choc zawsze to oficerska pensja, a jak sie propaguje dzieci, to potem
    > trzeba je jakos ustawic :-)

    Oni wychodzą z założenia, że jak można to trzeba robić skok. Wiedzą, że
    są tu "na chwilę" i trzeba nakraść ile się da, bo jak już stracą władzę,
    to ich wywalą w analogiczny sposób "bez żadnego trybu".

    Shrek