  • Data: 2018-11-01 09:51:42
    Temat: Re: No to czekamy na trupa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.11.2018 o 09:30, J.F. pisze:

    > A ile sie wymaga od kierowcy karetki ? Krotkiego kursu ?

    Nie mam pojęca, ale na pewno nikt nie mówi, że gość jest doświadczonym
    kierowcą karetki, bo jeżdził 7 lat na kurierze.

    > No i czy tu bylo uprzywilejowanie, czy tylko nieuwaga zamiast
    > hamowania ?

    Brak odstępów - specyficzne dla jazdy z vipami w kolumnie. Jak widać nie
    ogarnęli tego - no nic dziwnego - na kurjerze nie jeżdzi się kolumnami
    bez odstępów.

    > Ale przez piec lat pracy kuriera widac byli z niego zadowoleni.

    Ze mnie też wszyscy są zadowloleni. Jeźdzę dynamicznie, bez stłuczek,
    madatów - prawie że szybko ale bezpiecznie;) Ale nie czyni mnie to
    doświadczonym kierowcą vipów.

    > Tak mowia i uzasadnie jak widac jest ... ale czy tak jezdza ?

    Jeżdzą.

    > Niedoceniasz ich. Robią skok gdzie się da i jak się da. "Teraz kurwa my"

    > Ale to piszesz o BOR czy urzedzie zony ?

    O obydwóch i więcej (również KAS), zapewne więcej. Wszędzie te same
    zapisy. Skoro zrobili ustawę o zmianie nazw z BOR na SOP i wygaszaniu
    etatów, to znaczy, że zrobili tam czystkę.

    > W zasadzie tak, choc widzisz - GIODO zmienil sie na UODO i chyba
    > nikogo nie wywalili.

    Sprawdź. Jeśli jest tam analogiczny zapis, to znaczy że wywalili.

    > Z drugiej strony - czasem nowa wladza moze miec nowa wizje, do ktorej
    > starzy pracownicy nie pasuja :-)

    Wtedy wypowiada się umowy zgodnie z kodeksem pracy. Ale tu kogoś kodeks
    pracy bardzo boli. Pewnie dlatego, że trzeba wypowiedzenie uzasadnić. A
    wtedy trzeba się napracować, żeby "teraz kurwa mys" ubrać w inne słowa,
    tak żeby nikt tego nie udowodnił.

    > Nastepcy nie beda lepsi ... a poprzednicy ?

    Niewiele lepsi. Choć wymieniali raczej od kierownik w górę, a nie
    wszytkich jak leci.

    Shrek