  • Data: 2018-11-01 09:30:54
    Temat: Re: No to czekamy na trupa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 1 Nov 2018 08:02:14 +0100, Shrek napisał(a):

    > Większość grupowiczów ma 7 lat lub więcej. Co nie znaczy, że są
    > doświadczonymi kierowcami vipów. Porównujesz nieporównywalne - co innego
    > prowadzenie samochodu, co innego uprzywilejowanego.

    A ile sie wymaga od kierowcy karetki ? Krotkiego kursu ?

    Poza tym jesli kurier z powolania to tak jak pojazd uprzywilejowany
    :-)

    No i czy tu bylo uprzywilejowanie, czy tylko nieuwaga zamiast
    hamowania ?

    > Rozwalili rządowe bryki. I takie są fakty.

    Ale przez piec lat pracy kuriera widac byli z niego zadowoleni.

    > Nie wiemy jak mu szło
    > powożenie dostawczakiem i ma to tu niewielkie znaczenia. Ja też żadnego
    > samochodu jeszcze nie rozbiłem ale nie znaczy to, że mam wystarczające
    > odświadczenie do wożenia vipów z bombami da dachu i zwartych kolumnach.

    Na pewno wieksze niz 18-latek swiezo po egzaminie na PJ.

    > Ponoć wymagają. Tłumaczą to tym, żeby im się nikt w kolumne nie wbił.

    Tak mowia i uzasadnie jak widac jest ... ale czy tak jezdza ?

    > Niedoceniasz ich. Robią skok gdzie się da i jak się da. "Teraz kurwa my"
    > za AWS to był przy nich pikuś. Dlatego tak się wkurwili po "zwycięstwie"
    > w samorządowych - już się witali z posadami w województwach, a tu lipa.
    >
    > Zresztą - skoro robisz ustawę umożliwiająca wywalanie ludzi z pracy z
    > pominięciem kodeksu pracy i uniemożliwaującą skuteczne dochodzenie praw
    > pracowniczych przed sądem to są dwie możliwości -

    Ale to piszesz o BOR czy urzedzie zony ?

    > albo robisz to w celu
    > dokonania czystki i obsadzenia swoimi, albo... nie, w zasadzie innej
    > możliwości nie ma.

    W zasadzie tak, choc widzisz - GIODO zmienil sie na UODO i chyba
    nikogo nie wywalili.
    Z drugiej strony - czasem nowa wladza moze miec nowa wizje, do ktorej
    starzy pracownicy nie pasuja :-)

    > Oni wychodzą z założenia, że jak można to trzeba robić skok. Wiedzą, że
    > są tu "na chwilę" i trzeba nakraść ile się da, bo jak już stracą władzę,
    > to ich wywalą w analogiczny sposób "bez żadnego trybu".

    Nastepcy nie beda lepsi ... a poprzednicy ?

    J.