  • Data: 2014-10-09 16:58:35
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: mt <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-09 16:42, Marek pisze:

    > Oczywiście, ze sobie dopowiedziałem. Rozumiem, że Ty masz takie
    > statystyki więc z całą pewnością wiesz, że jest odwrotnie. Chętnie więc
    > posłucham Twojej, autorytatywnej wiedzy na temat dlaczego w A99 nie ma
    > opcji pozwalającej na wykorzystanie obiektywów firmowych Sony APSC w
    > trybie FF skoro nie jest to podyktowane ekonomią sprzedaży.

    To nie ja twierdzę z całą stanowczością, że tej opcji nie ma dlatego,
    żeby sprzedaż pełnoklatkowych szkieł nie spadała. Nie wiem dlaczego Sony
    się upiera przy automatycznym cropowaniu, ale Sony już wiele rzeczy
    robiło nielogicznie.

    > Inny segment produktów, zapewne większa sprzedaż bo tańsze (znów
    > dopowiadam sobie).

    Tak tak, tańsze. Taki 55/1.8 za ponad 3,5 tys. zł to faktycznie
    taniocha, dlatego Sony nie blokuje tu używania szkieł cropowych w trybie
    ff. Dodatkowo daje instrumenty, że do takiego A7 można podpiąć wszystkie
    szkła z bagnetem A, mieć szybki AF, pełną automatykę i do tego wszystkie
    szkła DT mogą pracować w trybie ff matrycy. Do tego taki A7 jest sporo
    tańszy od A99. I to wszystko żeby podtrzymać sprzedaż A99 i
    pełnoklatkowych szkieł do niego. Masz jeszcze jakieś rewelacje?

    --
    marcin