  • Data: 2014-10-09 16:51:19
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-09 o 11:35, P.B. pisze:

    > To trzeba było jeszcze podłączyć sobie te obiektywy do korpusu, który
    > zamierzasz kupić, zanim pojąłeś decyzje, których nie możesz cofnąć.

    A czy nie wydaje Ci się absurdem to, że zapewnienia producenta o
    zgodności są nic nie warte?

    A co do Twojej porady: skąd brać taki korpus jeśli w okolicy go nie ma?

    > BTW ogólnie pomysł, że obiektywy dedykowane APS-C będą w pełni
    > współpracowały z FF jest dziwny i oryginalny.

    Zgadza się. Dlatego ze zdziwieniem zareagowałem iż koledzy w niniejszym
    wątku bardzo chętnie to czynią. Podzielam Twoją opinię.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek