  • Data: 2014-10-09 17:04:03
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: mt <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-09 16:51, Marek pisze:

    > A czy nie wydaje Ci się absurdem to, że zapewnienia producenta o
    > zgodności są nic nie warte?

    Które, te że producent pisze, iż obiektyw kryje tylko aps-c? Ile razy
    można ci tłumaczyć tłuku, że na stronie jest to jak byk w miejscu
    najbardziej odpowiednim, czyli w karcie produktu pod nazwą obiektyw.

    > A co do Twojej porady: skąd brać taki korpus jeśli w okolicy go nie ma?

    Skoro go zamawiałeś przez sieć, to miałeś czas podpiąć szkło i
    ewentualnie zwrócić korpus. Poza tym przestań ciągle pieprzyć o stratach
    jakie poniosłeś, bo przecież możesz sprzedać ten obiektyw i jeszcze
    wyjść na tym do przodu niż jakbyś sprzedawał razem z korpusem A77.

    > Zgadza się. Dlatego ze zdziwieniem zareagowałem iż koledzy w niniejszym
    > wątku bardzo chętnie to czynią. Podzielam Twoją opinię.

    Koledzy się dziwią jak można być takim idiotą, aby siedzieć w systemie
    ileś czasu, nie wiedzieć że szkła DT są do cropa i nie sprawdzić
    informacji o szkle w miejscu do tego przeznaczonym.

    --
    marcin