  • Data: 2014-10-09 19:06:52
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-09 o 17:48, Krzysztof Halasa pisze:

    > Firma odpowiada za działania swojego pracownika (z ograniczeniami, ale
    > to tu bez znaczenia). Nie oznacza to jednak, że wypowiedź pracownika =
    > oświadczenie woli firmy.
    >
    > Np. gdybyś kupił produkt pod wpływem zapewnienia sprzedawcy, że ma
    > jakieś tam cechy (i np. mógł to skutecznie udowodnić), to firma
    > odpowiada za to (np. byłaby to niezgodność z umową, niekoniecznie tylko
    > w sensie wiadomej ustawy). Ale to nie znaczy automatycznie, że produkt
    > posiada dane cechy, lub że firma oficjalnie twierdzi, że tak jest.

    O właśnie! No i dyskusja zatoczyła właśnie krąg. Mniej więcej
    przytaczasz teraz treść mojego otwierającego wątku. Mnie nie tyle
    sprzedawca, co producent zapewnił, że "tak jest" na stronie WWW.
    Jednakże na tej samej stronie napisał też w regulaminie, że daje sobie
    prawo do opowiadania bajek, w które mogę wierzyć na własną
    odpowiedzialność. Tak więc produkt nie posiada żądanych przeze mnie cech
    lecz nikt temu winny nie jest poza mną, że na serio potraktowałem
    informacje.

    Gdyby wspomnianym bankiem kierował Sony i w nim kasjerka
    przywłaszczyłaby kasę, to z pewnością winowajcą byłby klient, który tą
    kasę przyniósł. Tak właśnie się czuję.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek