    Date: Thu, 09 Oct 2014 16:58:35 +0200
    From: mt <f...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    <543593f0$0$12622$65785112@news.neostrada.pl>
    <m145lu$vit$1@news.icm.edu.pl>
    <5435bdc7$0$18096$65785112@news.neostrada.pl>
    <m15iv1$dta$1@news.icm.edu.pl>
    <54365f05$0$3168$65785112@news.neostrada.pl>
    <m166sv$le9$1@news.icm.edu.pl>

    W dniu 2014-10-09 16:42, Marek pisze:

    > Oczywiście, ze sobie dopowiedziałem. Rozumiem, że Ty masz takie
    > statystyki więc z całą pewnością wiesz, że jest odwrotnie. Chętnie więc
    > posłucham Twojej, autorytatywnej wiedzy na temat dlaczego w A99 nie ma
    > opcji pozwalającej na wykorzystanie obiektywów firmowych Sony APSC w
    > trybie FF skoro nie jest to podyktowane ekonomią sprzedaży.

    To nie ja twierdzę z całą stanowczością, że tej opcji nie ma dlatego,
    żeby sprzedaż pełnoklatkowych szkieł nie spadała. Nie wiem dlaczego Sony
    się upiera przy automatycznym cropowaniu, ale Sony już wiele rzeczy
    robiło nielogicznie.

    > Inny segment produktów, zapewne większa sprzedaż bo tańsze (znów
    > dopowiadam sobie).

    Tak tak, tańsze. Taki 55/1.8 za ponad 3,5 tys. zł to faktycznie
    taniocha, dlatego Sony nie blokuje tu używania szkieł cropowych w trybie
    ff. Dodatkowo daje instrumenty, że do takiego A7 można podpiąć wszystkie
    szkła z bagnetem A, mieć szybki AF, pełną automatykę i do tego wszystkie
    szkła DT mogą pracować w trybie ff matrycy. Do tego taki A7 jest sporo
    tańszy od A99. I to wszystko żeby podtrzymać sprzedaż A99 i
    pełnoklatkowych szkieł do niego. Masz jeszcze jakieś rewelacje?

    --
    marcin