  • Data: 2014-10-10 15:56:14
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: bratart <f...@b...usun.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-07 17:20, Marek pisze:

    Gdybym mieszkał w
    > "cywilizowanym kraju" to mógłbym sobie pozwolić na zakup w Niemczech i
    > serwisowanie w Hiszpanii np.

    To się... wyprowadź! :)

    Nic, ale to kompletnie nic nie stoi na przeszkodzie pozwalania sobie.
    Pod warunkiem, że za zmysłem "sprytnego polaka" nie kryje się wyłącznie
    pieniactwo ale zwykła przedsiębiorczość. Tak! Ja i jeszcze kliku innych
    to ci złodzieje którzy się dorobili na tępych polaczkach takich jak ty.
    Pozakładaliśmy międzynarodowe korporacje i mamy cię w dupie! Wiesz dlaczego?

    Żyjemy faktycznie w różnych cywilizacjach...

    Twoja cywilizacja to "DAĆ" a moja to "ZROBIĆ". Mi do "ZROBIĆ"
    przeszkadza ogon z pawich piór i applause widzów. To jest potrzebne
    tylko tym którzy liczą na "DAĆ". Jeżeli było by inaczej to byś nie
    publikował "hejterstwa" na grupie.

    To też dlatego trudno mi dać się nabrać na reklamę, bo wiem że nie
    będzie mi ktoś chciał "DAĆ" tylko aby dobrze zainwestować
    (przedsiębiorca który kupuje?! przedsiębiorca nie kupuje ale
    inwestuje...) będę musiał "ZROBIĆ". Zrobić ciężką pracę na ustaleniu
    tego w co inwestuje szczególnie w aspekcie długoterminowym. Nie
    udowadniasz nam, że poczyniłeś jakąkolwiek pracę tylko kupiłeś (tak, nie
    zainwestowałeś, tylko kupiłeś) sobie coś i próbujesz nasadzić to na oś.

    Uczciwy handel? Co jeszcze, może sprawiedliwość społeczna? Przecież nie
    uczciwe jest to, że ktoś kupił taniej i drożej sprzedaje!

    UOKiK złe, sony złe, pokemony złe, my źli... OMG FFS! Grunt jednak, że
    tu padniemy na kolana przed twą bezgraniczną wiedzą o FF APSC PKP PZU i
    całą resztą reklamowego bełkotu jakim teraz wszystko zalane dookoła.
    A może po prostu wystarczy paść na kolana i... sądząc po aktywności na
    grupie stajesz się nowym guru.

    Jak masz KRS to możemy chyba jak równy z równym czy faktycznie masz
    obsesje maluczkiego któremu to zawsze wiatr w pysk?

    Mnie tam nie interesują "tryby" i "kompatybilności". To ma działać. Jak
    - to już temat dla inżynierów lub tech-pasjonatów.

    Brat

    PS. Groźba prawem karana, lecz nie mogę na barana! - Jak jeszcze raz
    stwierdzisz, że ja nie mieszkam w cywilizowanym kraju to ci
    przypierd...le moją neandertalską pałą. Do korpusu przypasuje bez
    adaptera i będziesz miał pustą klatkę. Będzie kompatybilna systemowo z
    głową.