eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaNieuczciwe praktyki firmy Sony Polska › Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
  • Data: 2014-10-09 17:48:15
    Temat: Re: Nieuczciwe praktyki firmy Sony Polska
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Marek <p...@s...com> writes:

    >> Zaraz możesz się dowiedzieć, że nie firma tylko niedoinformowany
    >> pracownik, i zapewne będzie to prawda,
    >
    > No być może.... Podobnie było w gdańskim oddziale znanego banku, gdzie
    > kasjerka przywłaszczyła sobie wpłatę znacznej wartości i zniknęła.
    > Bank tłumaczył się "to tylko pracownik, my nie odpowiadamy". Sąd uznał
    > inaczej... co mnie zaskoczyło szczerze mówiąc.

    Firma odpowiada za działania swojego pracownika (z ograniczeniami, ale
    to tu bez znaczenia). Nie oznacza to jednak, że wypowiedź pracownika =
    oświadczenie woli firmy.

    Np. gdybyś kupił produkt pod wpływem zapewnienia sprzedawcy, że ma
    jakieś tam cechy (i np. mógł to skutecznie udowodnić), to firma
    odpowiada za to (np. byłaby to niezgodność z umową, niekoniecznie tylko
    w sensie wiadomej ustawy). Ale to nie znaczy automatycznie, że produkt
    posiada dane cechy, lub że firma oficjalnie twierdzi, że tak jest.
    --
    Krzysztof Hałasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: