    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Fri, 18 Oct 2013 01:20:52 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Nielimitowane renderowanie detali
    From: firr <p...@g...com>

    W dniu piątek, 18 października 2013 00:35:06 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:

    > To nawet nie miał być pełny Raytracking. W przypadku,
    >
    > gdy rozdzielczość już tak bardzo nie zwiększamy, a chcemy
    >
    > zwiększyć liczbę obiektów, przy w miarę szybkim algorytmie
    >
    > znajdowania kolizji punkt(trójkąt) - promień i b.wielu
    >
    > obiektach może to się zacząć opłacać.
    >

    > Algorytm... Coś z okolic k-d tree albo R-tree.
    >
    > To była luźna sugestia, nie wiem, czy jest to robialne
    >
    > rozsądnie dla takiego zastosowania:)
    >

    > Może fir wie? ;)

    Nie wiem (zief) poki co pisalem jedynie prosty
    raytracer i prosty rasteryzer a ostatnio wogole
    megaobijam sie i choruje (forma nie lepsza niz
    zwykle a nawet gorsza) i dopiero z wolna mysle
    by wrocic do roboty (bo przynajmniej troche odpoczalem umysłowo).

    Ogolnie mowiac to zdaje mi sie ze raytracing ma
    wieksze mozliwosci i jest bardziej naturalny dla takich rzeczy jak cienie dobicia itp
    - zeby robic gry na raytracingu kompy sa moze troche za wolne ale prawdopodobnie nie
    az tak wiele za wolne (moze z 10 razy) tak ze droga jest otwarta

    Nie wiem czy bedzie mi sie chcialo w jakims blizej okreslonym czasie pogrzebac w
    bebechach mojego prymitywnego raytracera ale pewnie nie bo mam tyle klopotów ze glowa
    mała..