-
Data: 2013-10-18 10:20:52
Temat: Re: Nielimitowane renderowanie detali
Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu piątek, 18 października 2013 00:35:06 UTC+2 użytkownik bartekltg napisał:
> W dniu 2013-10-17 22:09, Borneq pisze:
>
> > Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości
>
> > news:l3pfhd$pkd$1@node2.news.atman.pl...
>
> >> W internetach próbowali rozgryźć to, przewija się
>
> >> pomysł z powrotem do raytrackingu. Zamiast rysować
>
> >> trójkąty, każdy piksel sprzwdza, na kogo wpadnie.
>
> >>
>
> >> Bardo teoretycznie możemy mieć logarytmiczną zależność
>
> >> czasu od liczby obiektów na scenie.
>
> >
>
> > Raytracking jest chyba bardzo czasochłonny nawet przy małej ilości
>
> > obiektów. A w jaki sposób udaje się sprawdzać prawie że tylko logarytm
>
> > obiektów?
>
>
>
>
>
> To nawet nie miał być pełny Raytracking. W przypadku,
>
> gdy rozdzielczość już tak bardzo nie zwiększamy, a chcemy
>
> zwiększyć liczbę obiektów, przy w miarę szybkim algorytmie
>
> znajdowania kolizji punkt(trójkąt) - promień i b.wielu
>
> obiektach może to się zacząć opłacać.
>
>
>
> Algorytm... Coś z okolic k-d tree albo R-tree.
>
> To była luźna sugestia, nie wiem, czy jest to robialne
>
> rozsądnie dla takiego zastosowania:)
>
>
>
> Może fir wie? ;)
>
Nie wiem (zief) poki co pisalem jedynie prosty
raytracer i prosty rasteryzer a ostatnio wogole
megaobijam sie i choruje (forma nie lepsza niz
zwykle a nawet gorsza) i dopiero z wolna mysle
by wrocic do roboty (bo przynajmniej troche odpoczalem umysłowo).
Ogolnie mowiac to zdaje mi sie ze raytracing ma
wieksze mozliwosci i jest bardziej naturalny dla takich rzeczy jak cienie dobicia itp
- zeby robic gry na raytracingu kompy sa moze troche za wolne ale prawdopodobnie nie
az tak wiele za wolne (moze z 10 razy) tak ze droga jest otwarta
Nie wiem czy bedzie mi sie chcialo w jakims blizej okreslonym czasie pogrzebac w
bebechach mojego prymitywnego raytracera ale pewnie nie bo mam tyle klopotów ze glowa
mała..
Następne wpisy z tego wątku
- 18.10.13 10:46 firr
- 18.10.13 11:42 firr
- 21.10.13 10:37 firr
- 21.10.13 11:29 Borneq
- 21.10.13 18:58 firr
- 21.10.13 19:10 firr
- 27.10.13 10:00 firr
- 01.01.14 10:05 firr
Najnowsze wątki z tej grupy
- 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- TCL - problem z escape ostatniego \ w nawiasach {}
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- testy-wyd-sort - Podsumowanie
- Tworzenie Programów Nieuprzywilejowanych Opartych Na Wtyczkach
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
- Re: (PDF) Surgical Pathology of Non-neoplastic Gastrointestinal Diseases by Lizhi Zhang
- CfC 28th Ada-Europe Int. Conf. Reliable Software Technologies
- Młodzi programiści i tajna policja
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A