eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingNielimitowane renderowanie detaliRe: Nielimitowane renderowanie detali
  • Data: 2013-10-18 00:35:06
    Temat: Re: Nielimitowane renderowanie detali
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-10-17 22:09, Borneq pisze:
    > Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:l3pfhd$pkd$1@node2.news.atman.pl...
    >> W internetach próbowali rozgryźć to, przewija się
    >> pomysł z powrotem do raytrackingu. Zamiast rysować
    >> trójkąty, każdy piksel sprzwdza, na kogo wpadnie.
    >>
    >> Bardo teoretycznie możemy mieć logarytmiczną zależność
    >> czasu od liczby obiektów na scenie.
    >
    > Raytracking jest chyba bardzo czasochłonny nawet przy małej ilości
    > obiektów. A w jaki sposób udaje się sprawdzać prawie że tylko logarytm
    > obiektów?


    To nawet nie miał być pełny Raytracking. W przypadku,
    gdy rozdzielczość już tak bardzo nie zwiększamy, a chcemy
    zwiększyć liczbę obiektów, przy w miarę szybkim algorytmie
    znajdowania kolizji punkt(trójkąt) - promień i b.wielu
    obiektach może to się zacząć opłacać.

    Algorytm... Coś z okolic k-d tree albo R-tree.
    To była luźna sugestia, nie wiem, czy jest to robialne
    rozsądnie dla takiego zastosowania:)

    Może fir wie? ;)

    pzdr
    bartekltg


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: